لایسنس Windows 7 Ultimate 1pc Retail-فروشگاه لفور لایسنس
لایسنس Windows 7 Ultimate 1pc Retail-فروشگاه لفور لایسنس

Windows 7 Ultimate

لایسنس Windows 7 Ultimate 1pc Retail

 

 

اطلاعات مختصر در مورد لایسنس این نرم افزار :

  • نوع لایسنس : Retail
  • اعتبار لایسنس : لایف تایم
  • گارانتی : 365 روز

 

شرکت مایکروسافت (Microsoft) یک شرکت چند ملیتی است که مرکز آن در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت، بزرگترین شرکت ارائه نرم‌افزار رایانه در دنیاست که به انتشار کتاب و تولید محصولات چندرسانه‌ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی نیز می‌پردازد. فعالیت اصلی آن در زمینهٔ طراحی، توسعه، ساخت، صدور مجوز، پشتیبانی و ارائهٔ خدمات نرم‌افزاری برای ابزارهای رایانه‌ای می باشد و دفتر مرکزی آن در شهر ردموند، ایالت واشینگتن در آمریکا قرار دارد. پرفروش‌ترین محصولات مایکروسافت، سیستم‌عامل ویندوز و نرم‌افزار آفیس می باشد و شعار اصلی شرکت «یک کامپیوتر روی هر میز و در هر خانه، که نرم‌افزارهای مایکروسافت را اجرا کند.» می باشد. این دو محصول با سهمی حدود ۹۰٪ در سال ۲۰۰۳ برای مایکروسافت آفیس و در سال ۲۰۰۶ برای ویندوز جایگاه مهمی در بازار فروش محصولات کامپیوترهای شخصی و کامپیوترهای رومیزی پیدا کردند. در فرهنگهای مختلف عدد 7 معنا و مفهوم خاص دارد. هریک از شاخه های درخت حیات 7 برگ دارد، در اندیشه های اسلامی 7 بار طواف کعبه مظهر 7 نشانه خداست، عدد 7 نخستین عدد کامل است، در اندیشه های بودایی 7 عدد صعود و عروج به بالاست، آسمانهای 7 گانه، 7 روز هفته، اژدهای 7 سر، عجایب 7 گانه و … نشان دهنده پیوند عدد 7 بین عالم ماده و معنا از نگاه انسان است. گویا مایکروسافت نیز به تقدس عدد 7 پی برده و با کنار هم چیدن کمال، امنیت، ایمنی، آرامش، زیبایی و اتحاد مجدد در ویندوز جدیدش میخواهد طعم شیرین هفتگانه را یکجا به ما بچشاند.

 

برخی از ویژگی های Microsoft Windows 7 :
  • ویژگی های جدید ظاهری در ویندوز 7 :
در نمای اولیه ویندوز 7 نیز مانند ویندوز ویستا از ویژگی پیشرفته گرافیکی Windows Aero بهره می برد با این وجود که ویندوز 7 در بسیاری جهات پیشرفت چشمگیری کرده است. دو تا دور پنجره ها تا نسخه بتا به صورت کاملا شفاف است و زیبایی خاصی را به این ویندوز می دهد این پیشرفت ها در حالیست که ویندوز 7 قرار است بسیار نرم تر، راحت تر و بهتر نسبت به ویندوز ویستا اجرا شود و ویژگی دسکتاپ سه بعدی آن در CPU های ضعیف تر نیز عمل کند.
  • Desktop Slideshow :
ویژگی جدید Desktop Slideshow که در Windows Explorer گنجانده شده است به زیبایی و سادگی پس زمینه ویندوز را تغییر می دهد.
  • Windows Explorer :
ویژگی جدید Libraries یا کتابخانه در این ویندوز موجب می شود که برای فایلها و فرمت های مختلف آرشیو یا کتابخانه. این آرشیو ها به عبارتی یک سری فولدر های مجازی هستند که قادر به جمع آوری فایلهای مختلف از مکان های مختلف هارد در قالب یک پوشه مجازی Explorer می باشند! بنابراین برای آرشیو و نگهداری فایلها در محیط یک شبکه و یک سیستم به هیچ وجه نیازی نخواهد بود تا حتما فایل ها در کنار هم باشند!
همچنین ویژگی جدید Federated Search یا جستجوی باز که در ویندوز 7 به شما اجازه می دهد نتایج یک جستجوی گسترده خود را با فرمت های جدیدی همچون osdx ذخیره کنید و پس از باز کردن تمامی اطلاعات جستجوی خود را به خوبی مشاهده کنید!
  • Taskbar :
تغییرات عمده Taskbar در ویندوز 7 را می تواند بیشتری و عمده ترین میزان تغییرات در Taskbar از زمان انتشار ویندوز 95 یعنی طی 15 سال گذشته نامید! در ویندوز 7 Taskbar حدود 10 پیکسل در قیاس با ویندوز ویستا بلندتر شده تا بتواند آیکون های بزرگتر منحصر ویندوز 7 را در برگیرد همچنین نرم افزارهای در حال اجرا به خوبی با Border شفاف و همچنین برجستگی خاص کاملا در Taskbar مشخص هستند. Taskbar کاملا زنده و شفاف و Transparent هست و در قیاس با ویندوز ویستا بسیار زیباتر شده است.
  • منو Start و دکمه مربوطه از نظر ظاهری فعلا همانند ویندوز ویستا هستند با این حال که یک افکت هایلایت پویا زمان حرکت موس روی آن ظاهر و مخفی می شود.
  • ویژگی Pinned Applications در ویندوز 7 موجب شده تا این ویندوز بیشتر “نرم افزار محور” باشد تا “پنجره محور”! بلی این ویژگی موجب شده تا عمدتا Title پنجره ها در Taskbar نمایش داده نشود و تنها ضمانی که موس روی آن است و یا ضمانی که انتخاب شده است نمایش داده شوند همچنین تمامی نرم افزارهای به آسانی می توانند به Taskbar سنجاق شوند یا به اصطلاح ویندوز هفت Pinned Application شوند.
  • ویژگی Jump List که با راست کلیک بر روی هر یک از آیکون های Taskbar قابل دسترسی است! این که در نرم افزار های منحصر ویندوز 7 افزوده خواهد شد، تعداد عملیات از پیش تعریف شده نرم افزار را تنها با راست کلیک در Taskbar در اختیار کاربر قرار می دهد. به عنوان مثال شما Jump List در Windows Media Player ویندوز 7 را مشاهده می کنید که امکانات مختلف کنترلی را با یک راست کلیک در اختیار شما می گذارد.
  • بخش Notification Area در ویندوز 7 مجددا طراحی شده است. به صورت از پیش تعیین شده بخش های standard Volume, Network, Battery and Security Center در این وجود دارند ولی برای افزودن دیگر امکانات و یا بخش ها به این قسمت باید کاربر خود دست به کار شود. به علاوه امکانات متفاوت و جدیدی نیز به این بخش افزوده شده است.
  • قابلیت های مختلف Window Maximizing & Tiling که تنها با drag&drop کردن و پرتاب پنجره به یک سو و با کشیدن موس آنها را به سایز های مشخص کنار هم بچینید. همچنین در ویندوز 7 کلید های میانبر مختلفی نیز برای این امر تعبیه شده که از آن جمله می توان به میانبر (WinKey + ArrowKeys) اشاره کرد.
  • ویژگی Aero Shake اجازه می دهد تا با تکان دادن و لرزاندن یک پنجره با موس تمامی صفحه مونیتور شما خالی شده و دسکتاپ به همراه پنجره لرزیده شده نمایش داده شود و زمانی که پنجره را مجددا لرزاندید، به حالت قبل باز می گردید.
  • ویژگی بسیار جالب Aero Peek که باز هم برای نمایش میز کار کاربرد دارد دکمه مربوطه بر روی Taskbar تمامی پنجره های باز محو شده و شما میز کار به علاوه یک چهارچوب کلی محو از پنجره باز شده می بینید!
  • مدیریت بهتر فونت ها در ویندوز 7 قابلیت نصب آسان فونتها و حتی مخفی سازی برخی فونتها از جمله ویژگی های جدید است.
  • ویژگی Virtual Hard Disk هارد مجازی :
بهره مندی از توانایی های سیستم مجازی مایکروسافت یعنی Microsoft Virtual PC موجب شده تا شما بتوانید هارد مجازی با فرمت VHD را به عنوان درایو Mount کنید!
  • ویژگی های عملکرد بوت Boot performance :
یکی از مشکلات بزرگ ویستا به اقرار بیش از 35 درصد مشتریان مایکروسافت زمان طولانی Boot و یا بالا آمدن ویندوز بوده که در ویندوز 7 این نقیصه تا حد امکان رفع شده است.
  • ویژگی های متعدد چند رسانه ای ویندوز 7 Multimedia features :
بهره مندی از جدیدترین نسخه Windows Media Center با پشتیبانی از فرمت های H.264 کیفیت بالا HD که امکانات متعددی را برای داشتن یک سینمای خانگی رایانه ای به شما می دهد. همچنین Gadget مرتبط با Windows Media Center در این ویندوز موجود است.
  • پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت های چند رسانه ای از ویژگی های ویندوز 7 است که از آن جمله می توان به داشتن Codec های مورد نیاز درونی برای پخش فرمت های MP4, MOV, 3GP, AVCHD, ADTS, M4A, WTV H.264, MPEG4-SP, ASP/DivX/Xvid, MJPEG, DV, AAC-LC, LPCM, AAC-HE اشاره کرد!
  • بهره مندی از الگوریتم ویژگی های نوین ارتباط در شبکه.
به روز شدن تمامی نرم افزار های ویندوز از جمله Paint و WordPad و … از دیگر ویژگی های است که ویندوز 7 را نسبت به سایر ویندوز ها متمایز می کند.
  • و غیره.

قیمت : 392,000 تومان


بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد کسب درآمد کسب درآمد

javahermarket

روشهای کسب درآمد از طریق فروتل ثبت نام همکار فروتل بازی Pro Evolution Soccer 2013 میزبان مارکت

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: